Tjeenare bloggen.



Sitter och gör lite kvällsplugg. Förra veckan flöt på som vanligt, förutom att vi fick besök av några vänner från Shanghai som gjorde Taipei från tisdag till söndag. Jag hade inte tid att umgås så mycket med dom eftersom vi hade en viktig inlämning och redovisning (idag) som vi inte hade tagit i tag i. Grupparbeten försvåras ganska mycket av att alla har olika scheman... På lördagen var vi till ett BBQ-ställe där man fick beställa in hur mycket (MYCKET) mat man ville för hundra kronor och man fick grilla de själv. På söndagen spenderades med en hel del skypande, lite tårta och ett fyrpack engångskalsonger som jga fick av mina kära inneboende. Sen var vi på T.g.i Friday's och åt (mycket) och självklart fixade dom så personalsen sjöng för mig och vi fick ha på oss ett gäng tveksamma och slitna hattar. En fin dag helt enkelt. Om ni får abstinens efter mer frekventa blogginlägg om hur vårt lilla kollektiv har det kan jag rekoimmendera http://lostintaipei.blogg.se/.
Hampus ville se lite bilder på hur de ser ut när vi pluggar:
Tog också en sväng förbi förlorarna på Taiwan Normal University, och skrattade åt dom.
Den såg faktiskt ganska ok ut, inte samma ytor som vårat andra hem ,Natinal Taiwan University, bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0