Plugg, regn, bio, bilar, gubbar och meningen med livet.

Skulle kunna sammanfatta de senaste 2 veckorna med att vi har pluggat. Det har också regnat konstant i en vecka, men det har vi inte märkt så mycket av. Igår gjorde vi något galet och gick på bio och såg "Money ball". En riktigt bra film faktiskt, synd bara att ens base ball-kunskaper är lite rostiga...
Grattis på fars dag pappa! Tyvärr sa dom att den inte skulle hinna komma fram till idag, men den kommer innom den här veckan.

För att fylla ut med lite text kan jag säga att jag ska plugga i Tyskland nästa termin. Mannheim blir min nästa destination efter Taipei. Jag börjar i mitten på februari och ser fram emot det!
Nu ska jag plugga kinesiska, zaijian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0